Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Garancia

HIVATALOS MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez.

Termékeink 100% magyar garanciával rendelkeznek!

A vásárló jogait a polgári törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény, valamint a 151/2003. (IX.22.) Kormány rendelet, a szavatossági és jótállási igények intézést, a 49/2003. (VII.30.) GKM rendelet szabályozza.

Általános garancia feltételek:
A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott klímaberendezésre  12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma. A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termék 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó, feltéve, ha a hiba rendeltetésszerű használat alatt következett be, a megfelelő dokumentumokat be tudja mutatni, és a termék gyári csomagolása megvan.

Hogyan érvényesítheti nálunk vásárolt terméke garanciáját?

A jótállási igényt kizárólag a termék tulajdonosa érvényesítheti, amennyiben be tudja mutatni a számlát,, nyugtát.

A garanciális hibával cégünkhöz visszajuttatott termékek vizsgálatát és javítását a lehető legrövidebb határidővel végezzük, a vonatkozó törvényi előírások betartásával.


Fontos! 
A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét. Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.
A garancia idő kezdete a beüzemelés dátuma, illetve maximum a vásárlástól számított 30. nap.
A készülék meghibásodását a garancia jegyen feltüntetett beüzemelőnél kell bejelenteni. Abban az esetben, ha a beüzemelő nem érhető el, akkor hívja a Faktor Kft. ügyfélszolgálatát: +361/253-0394 , ahol tájékoztatják a további lehetőségekről.
A készülék üzembe helyezése és beállítása nem tartozik a jótállási javítási kötelezettségek körébe!